پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۱۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جامع نیوز ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۱:۱۰

آماده گسترش مراودات دوجانبه با اصناف برای ایجاد اشتغال پایدار هستیم

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل بانک سپه در دیدار با روسای اتحادیه ها و اصناف تهران اظهار داشت: بانک سپه آماده گسترش مراودات دوجانبه با اصناف برای ایجاد فرصت های شغلی پایدار است. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی در این دیدار که با حضور روسای اتحادیه ها و اصناف تهران برگزار شد گفت: حضور شما را در نخستین بانک ایرانی به فال نیک می گیریم تا بتوانیم درک متقابلی از ظرفیت ها و نیازهای یکدیگر برای انجام کارهای مشترک و تخصصی داشته باشیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)