پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۱

استاندار سیستان وبلوچستان: امروز همه مردم مشتری ارتباطات هستند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز همه مردم مشتری ارتباطات هستند و محدود به سیم ثابت و خط ثابت نیست. مردم با گوشی های خود و با وایبر و واتساپ بصورت آنلاین نقش ایفا می کنند، که اگر منطبق با زمان حرکت نکنیم دچار آسیب می شویم. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، "علی اوسط هاشمی" در مراسم افتتاح پروژه بین المللی فیبر نوری ایران و پاکستان در زاهدان، اظهار کرد: ما در نوع نگاه به استان دچار مشکل هستیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)