سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۰۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
افق نیوز ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۹

4 پرسپولیسی برای خرید پرسپولیس به سازمان خصوصی سازی رفتند

مدیران اسبق باشگاه پرسپولیس برای خرید سهام این باشگاه امروز عصر به سازمان خصوصی سازی رفتند. امروز عصر امیر عابدینی، علی پروین، حسین هدایتی و محمد رویانیان به سازمان خصوصی سازی رفتند و با میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی جلسه گذاشتند تا در مورد شرایط مزایده باشگاه پرسپولیس اطلاعات کافی را به دست بیاورند. پیش از این قرار بود این جلسه در روزهای گذشته برگزار شد که به علت درگذشت مادر پوری حسینی این جلسه به امروز عصر موکول شده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)