پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۲۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ورزش خوزستان ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۲:۲۰

پورکیانی: فقط استاندار برای ما پول گرفت

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: 2 سال است نام بانک ملی به عنوان اسپانسر تیم روی لباسمان چاپ شده است اما ریالی به باشگاه پرداخت نکردند. اگر تبلیغ آدامس خروس نشان را هم کرده بودیم تا الان 300 میلیون گرفته بودیم. به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورکیانی در مورد مشکلات فراوان باشگاه استقلال خوزستان، گفت: بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند با تلاش این بازیکنان باغیرت، کادرفنی و هواداران تیم عملکرد خوبی داشتیم. متاسفانه گرفتار دروغگویی مسئولان استان هستیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)