پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۱۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فیفا دی ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۲۱:۳۹

برانکو: از هواداران عذرخواهی می کنم/ تیمم هیچ ایرادی نداشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برانکو بعد از پایان بازی و شکست تیمش مقابل استقلال در دربی 84 در نشست خبری گفت: بازی بسیار خوب و زیبایی را دیدیم. گل های زیادی در بازی رد و بدل شد. شانس هاس زیادی هر دو تیم داشتنند به استقلال تبریک می گویم. از بازیکنانم برای این بازی تشکر می کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)