سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۳۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۲

هم گورخرها مقصرند، هم گردوغبار

- اسدالله افلاکی: وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته در جلسه هیأت نمایندگان اتاق ایران با بیان اینکه در هیچ جای دنیا اینگونه نیست که فعالیت معدنی به خاطر حفاظت از محیط زیست انجام نشود، گفت: محیط زیست به علت عبور 4گورخر، روی معدن منطقه بهرام گور دست گذاشته و اجازه کار در آنجا را نمی دهد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط