سایر منابع:
سایر خبرها
خاطرات بامزه امیرحسین اصلانیان از دربی ها
برگردد با کمی تمرکز و تمرین بیشتر که بتواند از فرصت هایی که به دست می آورد بهترین استفاده را کند. چون در بازی های بزرگ فرصت خیلی کم به دست می آید. باید حداقل از هر سه فرصت یکی را گل کنی. *طارمی دوست دارد نمایشی گل بزند. یک قیچی خیلی قشنگ زد که به تیر خورد. *هم در بازی تراکتور و هم بازی استقلال دو تا برگردان زد که... آنها خیلی از چارچوب دور بودند ولی ما
آیا ذوب آهن قربانی بعدی استقلال است؟
از دست دادن در این بازی برای هواداران احساسی این تیم قابل هضم نخواهد بود. در آن سو وضعیت رضا مهاجری در پدیده خوب نیست و این تیم مشهدی بعد از سپری کردن چند فصل موفق در لیگ برتر حالا روز های بدی را سپری می کند. چه بسا باخت هر یک از این تیم ها قربانی دهد. ماشین سازی تبریز - نفت تهران شاگردان فرهاد کاظمی هفته گذشته موفق شدند دست به یک کار بزرگ زده و سپاهان را در اصفهان با 3 گل شکست
پیروزی شیرین خیبر و فرار از بحران
این دیدار نداشت . ودر همان نیمه اول با استفاده از بازیکنان تکنیکی خود همچون فرید امیری ،یاسر درویشی ومهدی عبدی وتجربه بالای بازیکنانی همچون علی صدرا ،فرزاد بهاری وحسین جعفری با کنترل بازی در همان نیمه اول کار را تمام کرد وبا دو گل جعفری ومهدی عبدی در برابر تک گل عباس زاده مهاجم گلزن وسرشناس نساجی پیروز به رختکن رفت . در نیمه اول امیر منصوریان با پاس گل زیبا خود علیرغم اشتباه
خرمگاه: به قهرمانی فکر نکنیم، کم عقلیم
دیدار فوق العاده دشواری خواهد بود. امیدواریم که برای آن بازی تمرکز داشته باشیم. چون من نگران از بین رفتن تمرکز بازیکنانم به خاطر جو بعد از دربی هستم نکته دیگری که هواداران پرسپولیس تاکید زیادی روی آن دارند خوش شانسی شما یا بهتر بگوییم بدشانسی آنهاست. قرمزها معتقدند اگر ضربه سر مهدی طارمی بعد از گل سروش رفیعی، تبدیل به گل می شد شکست سنگینی در انتظار استقلال بود وامکان نداشت که تیم شما بتواند به
رحمتی باعث شد اقتدار، لذت و جذابیت برد دربی خراب شود
را در ادامه می خوانید: * دربی 84 چطور بود؟ - بعد از مدت ها یک فوتبال یک نیمه ای دلچسب از استقلال دیدیم. یک برد خیلی خوب بود که واقعا لذت بردم و تبریک می گویم به کادرفنی، بازیکنان و هواداران و آرزوی موفقیت در بازی های بعدی و جام باشگاه های آسیا برای استقلال دارم. اگر اتفاقات دقایق آخر نبود یکی از دلچسب ترین پیروزی های استقلال رقم می خورد. * پرسپولیس در این بازی
درخواست دایی از بازیکنان پرسپولیس
فداکاری کرده اند. به عنوان یک پرسپولیس ی از آنها می خواهم در این چند بازی آینده با تمام وجود کار کنند تا بعد از 8، 9 سال قهرمانی به دست بیاورند و دل مردم را شاد کنند. پرسپولیس 8، 9 سال است قهرمان نشده امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل، دل مردم را بعد از مدت ها شاد کنند. پرسپولیس ی ها با قهرمانی شان می توانند هواداران را خوشحال کنند. * زمانی که شما سرمربی تیم ملی بودید، با تمام
بهترین ها و بدترین های سینمای 2016 از نگاه مجله تایم
هشتمین فیلم بد سال، فیلمی خوانده شده بی بهره از تمام جذابیت هایی که کمدی رمانتیک های گری مارشال فقید -همچون زن زیبا و عروس فراری- با اتکا به آنها محبوب می شدند. جوخه خودکشی و روز استقلال: بازگشت فیلم های نهم و دهم این فهرست هستند. جوخه خودکشی تلاشی ناکام برای بامزه نمایاندن خوانده شده و روز استقلال: بازگشت هم موفقیت آشکار و عریان سازندگانش برای خلق فیلمی عظیم، پرخرج، سطحی و احمقانه و البته نویسنده
مشکل پرسپولیس این بود که بعد از گل اول روی ابرها بودند
نمی خورد. وی خاطر نشان کرد: من قصد زیر سوال بردن عملکرد بازیکنان و تفکر کادر فنی استقلال را ندارم اما گل اول استقلال از جایی به ثمر رسید که غیبت هافبک دفاعی سرخپوشان به چشم آمد و فرشید اسماعیلی با یک استپ خوب توپ را وارد دروازه کرد. در گل دوم نیز با توجه به انتقال ماهینی از دفاع راست به هافبک دفاعی، استقلال از این فضا استفاده و به گل دوم رسید. در این دو گل استقلال، نبود کامیابی نیا و جا
عصبانیت برانکو: تبعید رضاییان به نیمکت؟
نظر برانکو درباره بازیکن ملی پوش تیمش عوض می شود یا نه؟ آی اسپورت اولا که رامین هم مثل همه ی ما و مثل خود برانکو تو شوک سه گل خورده بود و مسلما خیلی ناراحت و تحت فشار عصبی ؛ با این همه خیلی خودش را کنترل کرد. اینقدر که بهش پرداختند موضوع قابل اهمیتی نبود. ولی من میخواهم چیز دیگری بگویم که شاید نادیده گرفته شد. بعد از بازی با تراکتور که نصفه و نیمه آمده
بازرگان و هاشمی رفسنجانی، 10 تفاوت و 10 شباهت
برانگیخته شد که دولت موقت در پی انحلال خبرگان است چون باولایت فقیه مشکل دارند. مورد سوم این بود که پس از اشغال سفارت آمریکا استعفا کرد و این نکته را در نظر نگرفت که شاید یکی از اهداف این پروژه حذف اوست و دولت دست و پای خود را گم کرد در حالی که در غیاب رییس جمهوری و مجلس امکان تشکیل یک دولت موقت دیگر وجود نداشت و به همین خاطر نیز در فاصله آبان 58 تا مرداد 59 دولت همان شورای انقلاب بود و
سرخط ...
گذراند. ترامپ روی کاغذ یک رییس جمهور از "حزب جمهوریخواه " محسوب می شود ؛ اما واقعیت این است که او در عرصه سیاسی آمریکا یک غریبه محسوب می شود و حتی در میان مقامات ارشد حزب خود نیز هواداران چندانی ندارد. ترامپ یا باید تبعات حضور در سیستم را پذیرفته و دست از رفتار به مثابه یک شورشی بردارد و یا باید منتظر آینده ای همچون نیکسون باشد. استعفای فلین می تواند آغازی بر یک واتر گیت جدید در تاریخ سیاسی آمریکا باشد
رحمتی: ظرفیت نداشتم، به حرکت طارمی عکس العمل نشان می دادم
مهدی رحمتی در گفتگویی جذاب به همراه بهنام برزای و فرشید اسماعیلی مقابل دوربین برنامه نود نشست. به گزارش مشرق ، مهدی رحمتی دروازه بان استقلال باره اتفاقات دربی 84 اظهار داشت: گل اول را که خوردم اسکوربورد را دیدم. دقیقه 5 بود و گفتم خدایا کمک مان کن تا موفق شویم ، بعد از آن طارمی داشت مجدد روی ضربه سر گل میزد ، سر پادوانی داد زدم که حواسش به طارمی باشد. خوشبختانه بلافاصله بعد از گل اول
باخت استقلال خوزستان در بازی پرگل
استقلال خوزستان را برای بار سوم باز کند. 2–4(پیکان): پیکانی ها که از حریف خود عقب بودند در ادامه توفان دقایق پایانی موفق شدند گل چهارم را نیز به ثمر برسانند، در حالی که خوزستانی ها به دنبال جبران گل خورده بودند پاس پیکانی ها از میانه های زمین به گادوین منشا رسید و او نیز با ضربه چیپ دیدنی توپ را از بالای دستان شیخ ویسی درون دروازه استقلالی ها فرستاد. 4-3 (استقلال خوزستان
چرا طارمی در آن واحد هم فرشته است هم دیو؟
سن و سال نتواند اوج بگیرد شاید به راحتی به سرنوشت پیام صادقیان مواجه شود؟ اگر نداند که وای بر او.عده دیگر عقیده دارند او بیش از توانش بار را برداشته است. توانایی تحمل این همه بار را ندراد اما به درست یا غلط از سوی کادر فنی و هواداران، این بار سنگین به روی دوشش رفته و او دچار نوعی عصیان شده است. شاید کلید ماجرا همان ضربه سری بود که بعد از گل سروش رفیعی نصیبش شد و او نتوانست از نزدیک ترین
تیمی که در اوج قدرت باخت
مناسب نیست. استقلال این را می دانست و شانسش را امتحان کرد و همیشه قرار نیست آمار و برتری و اعداد برنده یک مسابقه را تعیین کند. فرشید اسماعیلی در صورتی که حسین ماهینی هیچ مزاحمتی برایش ایجاد نکرد شوت زد و توپ همان جایی رفت که باید. پرسپولیس داربی را باخت چون منتظر این گل نبود. آنها باز هم روی یک شوت از راه دور تسلیم شدند و شرایط روحی شان متناسب با دریافت گل مساوی نبود. همین شوک چند دقیقه ای موجب شد
قد بکش آقای طارمی!
کار کرد، غیر از آنهایی که وظیفه اش بود. از مداخله در دعوای دیگران و بیرون بردن بازیکن تعویضی استقلال تا مهار جیمی جامپ و درگیری با مسلمان به خاطر نرفتن به سمت هواداران! او اما ظاهرا فراموش کرده بود که بهتر است به جای این همه کار بی ربط، تمرکزش را در زدن ضربات نهایی بالا ببرد و کلا شرایط را تغییر بدهد. او که در بازی رفت هم یک گل خالی خراب کرده بود، با ارایه یک بازی شلخته دیگر در میدانی بزرگ نشان داد از نظر ذهنی صددرصد آماده نیست. حق هم دارد بنده خدا، کسی که چند روز قبل از بازی به اعتصاب مالی می پیوندد و بعد از مسابقه هم از منتقدین تیمش انتقاد می کند، آنقدرها برای افزایش تمرکز، فرصت ندارد! ...
چرا رحمتی توجهی به محرومیتش نداشت؟
همین دلیل هم رییس کمیته انضباطی پاسخ سرمربی استقلال را روز گذشته داد. اسماعیل حسن زاده درباره آرای کمیته انضباطی بعد از شهرآورد 84 و اعلام یک روزه آن اینطور توضیح داد: ما در فصل جاری تصمیم گرفتیم که بعد از رسیدن گزارش مسابقه بلافاصله رای را اعلام کنیم. به ویژه در مسابقات بزرگ و حساس سعی می کنیم که اگر قرار به محرومیتی هست، قبل از بازی بعدی این رای اعلام شود. مسابقه بزرگ و حساسیت کار باعث
نوازی: بسته شدن پنجره زمستانی برای استقلال سبب خیر شد/رفتار پرسپولیسی ها غیرورزشی بود!
زمان ها چنین شرایطی را داشت، اما خودش را بالا کشید و در هفته آخر قهرمانی را از دست داد. وی در باره اینکه فکرش را می کرد استقلال امروز بازی را ببرد یا خیر، اظهار داشت: خیلی ها می گفتند استقلال دربی را می بازد، اما من همیشه حمایت کردم و حتی پیش بینی کرده بودم دو بر یک می بریم. خوشحالم که با این برد روحیه استقلال هم برای ادامه لیگ برتر خوب شد. نوازی تأکید کرد: از سوی دیگر بسته شدن
برانکو: دربی را دقیقه 2 باختیم!/اولین بار نیست که رحمتی از این کارها می کند
ارتباطی ندارد، اما یک موضوع که باید بگویم این است که مهدی رحمتی بار نخستش نیست که این کارها را انجام می دهد. اما واکنش پروفسور به درگیری بین مسلمان و طارمی: من نمی دانم در مورد چه مسائلی صحبت می کنید، اما آنچه که بسیار اهمیت دارد این است که ما برای هواداران مان بازی می کنیم. هر تلاشی که می کنیم برای این است که آنها راضی باشند. من بابت اتفاقی که دیروز رخ داد و بازی را واگذار کردیم به خاطر
رضاییان در چالش وفاداری به برانکو
در پست وینگر راست برای این تیم به میدان رفته و توانسته عملکرد موفقی از نظر پاس گل و گل، به خود اختصاص دهد. با این حال عملکرد او در دیدار با استقلال مورد انتقاد برخی از کارشناسان قرار گرفته و حتی شائبه نیمکت نشینی اش را نیز در پی داشته است. یکی از این انتقادات به رفتار این بازیکن در زمان تعویض برمی گردد که کج خلقی آشکاری نسبت به تصمیم برانکو ایوانکوویچ داشت، البته سرمربی پرسپولیس مشکلی با این
پیشنهاد استقلالی شدن را رد کردم چون یک پرسپولیسی واقعی هستم
وی درباره دربی بیان داشت: چیزی که من از دربی می فهمم این است که استقلال دیروز کم نیاورد. آنها به بازی برگشتند و گل هایشان به دلیل اضافه شدن خط هافبک شان به خط حمله بود. همان کاری که پرسپولیسی ها در بازی های گذشته نقطه قوت شان محسوب می شد. بعد از گل دوم پرسپولیس برای جبران رفت اما باز هم گل خورد.در یک فضای خالی در جناح چپ پرسپولیس مهاجم استقلال اضافه شد و خودش را تحمیل کرد و گل زد. در کل پرسپولیس
بوستانی:حسینی و رحمتی مستحق محرومیت بودند/عنایتی به دنبال جایگاه مرفاوی نیست
تیم پرسپولیس در زمین بازی چندان جالب نبود،در ضمن از بازیکنان با تجربه ای مثل سید مهدی رحمتی و سید جلال حسینی نیز انتظار می رفت از ایجاد حاشیه و برخی رفتارهای ناهنجار پرهیز کنند.این دو بازیکن توسط کمیته انضباطی با محرومیت مواجه شدند که به نظر من مستحق چنین محرومیتی بودند.اگر پرسپولیس گل سوم را به ثمر می رساند ممکن بود اتفاقات تلخ تری در شهرآورد رخ بدهد که خوشبختانه داور مسابقه یک دقیقه زودتر سوت
نورافکن یکی از بهترین های شهرآورد 84
ایران آنلاین / در پایان بازی پرسپولیس و استقلال، تقریباً تمامی مربیان این دو تیم لب به تمجید از امید نورافکن گشودند. مربیان استقلال که این بازیکن را مستحق عنوان بهترین بازیکن زمین می دانستند و مربیان پرسپولیس نیز حضور نورافکن جوان، دونده و جنگجو را عامل اصلی از کار افتادن دو هافبک طراح خود یعنی محسن مسلمان و سروش رفیعی تلقی می کردند. حتی شنیدیم یکی از مربیان پرسپولیس در رختکن رو به
خاطیان طلبکار شدند!
جریمه نقدی محکوم شده اند. البته مهدی طارمی و محسن مسلمان نیز به خاطر درگیری با یکدیگر جریمه نقدی شده اند، اما موضوع اصلی اعتراض سرخابی ها محرومیت کاپیتان های دو تیم است، محرومیت هایی که رئیس کمیته انضباطی به شدت از آنها حمایت کرده است. همه آرا صادره در خصوص دربی قطعی بوده و حتی قابل طرح در کمیته استیناف هم نیست. آرا یی رحمانه علیرضا منصوریان بلافاصله بعد از اعلام آرای کمیته انضباطی
اخبار کوتاه از فوتبال
7 گل و 7 بازیکن اخطاری و پیروزی پیکان مقابل استقلال خوزستان بیست ودومین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با پیروزی پیکان مقابل استقلال خوزستان آغاز شد. هفته بیست ودوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15:30 دیروز با برگزاری دیدار پیکان - استقلال خوزستان در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شد که در نهایت تیم پیکان به برتری 4 بر 3 رسید.در نیمه اول تیم
پروین: این استقلال مدعی جدی قهرمانی خواهد شد/ پرسپولیسی ها کمی مغرور شده بودند
در زیر می خوانید: * ابتدا درباره دربی و مسایل فنی آن صحبت کنید. جا دارد ابتدا از هواداران دو تیم تشکر کنم که یک روز خوب را در ورزشگاه آزادی نمایش دادند. به نظر من پرسپولیس 10، 15 دقیقه اول خیلی خوب بود اما نمی دانم که ناگهان چطور شد که آنها افت کردند. خودم هم مانده بودم که چه بلایی سر تیم آمد که در عرض 20، 25 دقیقه سه گل خوردند. البته نباید منکر این شد که استقلال در چند بازی
این خارجی می خواهد تا 2028 استقلالی بماند
رأی داور احترام گذاشتم و مشکلی از این بابت ندارم. * جو بازی خوب بود؟ جو عجیبی داشت. ما گل زودهنگام خوردیم ولی خیلی خوب توانستیم بازی را نگه داریم و گل فرشید (اسماعیلی) بار را از روی دوش تیم مان برداشت و در نهایت گل دوم حسابی آنها را به هم ریخت. * برنامه ات برای بازی بعد چیست؟ من که سه کارته شدم. خیلی از این بابت ناراحتم که نمی توانم استقلال را همراهی کنم
گزارش کامل برنامه نود با جنجال های دربی
. نگاهی وِیژه به بازی استقلال - پرسپولیس * گفت وگوی ویژه با رحمتی، برزای و اسماعیلی سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال در گفت وگوی ضبط شده با دوربین برنامه نود با بیان اینکه معمولا دربی همینطور است و این اتفاقات می افتد، اظهار کرد: گل اولی که خوردم اسکوربورد را دیدم دقیقه 5 بود و گفتم خدایا نظر کن موفق شویم. او با اشاره به اینکه شرایط دربی متفاوت است، گفت
همیشه به رقیب خود احترام بگذاریم
است. حضور تماشاگران و هواداران انبوه دو تیم در ورزشگاه آزادی و بازی پر گل و زیبا از نقاط مثبت این بازی بود اما اتفاقات و درگیری های پایان بازی که حتی موجب ورود چند تماشاگر به زمین بازی شد، جوّ منفی ایجاد کرد. حال و هوای اطراف ورزشگاه چند ساعت مانده به دربی 84 / ساعت 3:00 بامداد یکشنبه 24 بهمن تماشاگران برای باز شدن درهای ورزشگاه آزادی ثانیه شماری می کنند
خریداری بلیط استقلالی ها توسط پرسپولیسی ها!
نفر بیرون بمانند و مسئولان بگویند به هواداران بگو به ورزشگاه نیایند؟ اما در دربی این اتفاق رخ می دهد. قبل از دربی گفتند 400 بلیت باقی مانده و ما نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است. شاید در این قسمت چاله هوایی وجود دارد که باعث می شود هواداران در ورزشگاه نباشند. بخشی از سکوهای استقلال خالی است اما هواداران پرسپولیس جای مناسبی برای نشستن ندارند. در دور رفت این موضوع را قبول دارم که شاید هواداران راضی