چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۳

چرا نمی توان جلوی اسنتب و تپسی را گرفت؟

فرارو: این روزها بحثِ اسنپ و تپسی داغ است. این دو اپلیکیشن خیلی زود جایشان را وسط زندگی روزمره و برو بیای مردم باز کردند. حالا فرقی نمی کند از شهران بخواهید به تهران پارس بروید یا از دربند به راه آهن. تاکسیِ آنلاین سریع سر می رسد، آن هم با هزینه کم؛ همین است که آژانس های اتومبیل کرایه و صنف تاکسی ران ها یکی دو ماهی است به جنب و جوش افتاده اند تا جایشان را یک اپلیکیشن ساده پر نکند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)