سایر منابع:
سایر خبرها
چرا همیشه متاهلها از ازدواج ناراضی اند و مجردها را منع می کنند؟
رو کردی همینجور پر قدرت به راهت ادامه بده. یکی دو سال دیگه بیا اینجا کامنت بزار بگو چقدر زندگی داره بهت حال میده .... کاربری به اسم علی در پاسخ به کسانی که از زندگی مشترک دفاع کرده اند، نوشته است: سلام دوستان چه بخواییم چه نخواییم شرایط فعلی ما همینه اکثرا مشکل اقتصادی داریم ولی وقتی ازدواج کنیم وضعیتمون از اینی که هست بدتر نمیشه. توکل به خدا داشته باشیم که خودش گفته در ازدواج از فقر
قطع 4 انگشت دست یک کارگر 16 ساله/ پشت پرده قتل دو کودک توسط مادرخونخوار/ترور در کهنوج/قتل در زندان/ ...
اشکبار، انگیزه جنایت را ترس از آینده اعلام کرد و گفت: می خواستم بمیرم اما نمی دانم چطور زنده ماندم. نمی خواستم بچه هایم بی پدر، بزرگ شوند. از وقتی مادرم را از دست دادم زندگی ام سیاه شد. در 12 سالگی به اجبار به عقد همسر اولم درآمدم اما زندگی روی خوشی نشانم نداد و پس از مدتی به دلیل اعتیاد شوهرم از او جدا شدم و من ماندم و دختر کوچکم. مدتی تنها زندگی کردیم تا اینکه مرد 63 ساله ای به خواستگاری ام آمد. در
دام زن جوان برای مسافر کش
. این مبلغ را به او دادم تا از مغازه ای خرید کرد. به خاطر اینکه پولم را نقد کنم مجبور شدم وارد کوچه پس کوچه ها بشوم. زن جوان در کوچه ای تاریک از من خواست توقف کنم. می گفت الان شوهرم خدمت تان می رسند. ناگهان مردی قوی هیکل و عصبانی از پشت دیوار بیرون آمد. توپش خیلی پر بود و می گفت همسرم توی ماشین تو چه می کند. مگر راننده تاکسی هستی که مسافر سوار می کنی و اصلا با این زن چه سر و سری داری
ویتامین ب 12 در بارداری، طریقه مصرف
سوال: سلام وقت به خیر من 6 هفته باردار هستم دوبار سقط داشتم و تحت نظر دکتر بودم دکتر برای من ویتامین b12 تجویزکرد که هفته ای یک عدد استفاده کنم که متاسفانه من خوب متوجه نشدم و روزی یک عدد استفاده کردم و تا به الان 6 تا زدم با توجه به این که باردار هستم باید چیکار کنم روی جنین تاثیر داره خواهش میکنم کمکم کنید خیلی نگرانم . جواب: مشکلی نیست. نگران نباشید.
نگرانی برای بارداری، آسم به جنین منتقل میشه؟
سوال با سلام خدمت خانم شیرازی من و شوهرم 5 سال ازدواج کردیم الان فهمیدم شوهرم بیماری اسم داره از وقتی فهمیدم پاک برای بچه دار شدن مایوس شدم احتمال انتقال بیماری در صورت بچه دار شدن چقدره به نظر شما بچه دار ننشدن خوبه یا یه بچه بابیماری اسم. جواب سلام دوست عزیز. بیماری آسم یک حالت آلرژی است که فرد دچار تنگی نفس و تنفس سخت میشود. درمان کامل ندارد ولی با روش هایی
حاملگی بعد از سقط، چقدر فاصله لازمه؟
سوال با سلام و احترام بنده در 19 آذر 94 به علت ناهنجاری کروموزومی ( تشخیص سندروم داون جنین) اقدام به سقط قانونی کردم حال میخواستم بدانم برای بارداری مجدد چند ماه باید صبر کنم؟ آیا لازم است برایاینکه این مشکل تکرار نشود آزمایش خاصی انجام دهم ؟ ( من و همسرم با هم فامیل نیستیم سابقه بیماری هم نداریم و یک فرزند سالم 7ساله داریم.)سپاس از راهنمایی شما . جواب سلام علیکم مصرف اسید فولیک از سه ماه قبل و دوری از هرگونه الودگی هوایی و شیمیایی و تغدیه سالم و سبزیحات فراوان توصیه می شود.ترجیحا شش ماه فاصله باشد بهتر است. ...
عفونت واژن دارم، چگونه از بارداری جلوگیری کنم؟
من هیچ نوع قرص جلوگیری از بارداری نمی تونم استفاده کنم که به عفونت دچار نشم؟؟اگر امکان استفاده از هیچ نوع قرص برای من وجود نداره شما چه روشی غیر از جلو گیری طبیعی و کاندوم رو پیشنهاد می کنید؟و اگر وجود داره ممنون میشم اسم قرص رو بفرمایید( .در ضمن عفونتم هنوز درمان نشده با اینکه چن بار مراجعه داشتم به پزشک که هر دو برام سه تا فلوکونازول و پماد کلوتریمازول تجویز کردن).با تشکر از شما.
آنچه یک مسافر حج در دوره قاجار باید رعایت می کرد
بهشتی غذا می خوردم که از خواب بیدار شدم. آن مرد شیرازی بسیار تعریف نمود که بلی خواب از این بهتر نمی شود که کسی در بهشت در خدمت پیغمبر خدا باشد و با او غذا صرف نماید. آن مرد اصفهانی به رفیق شیرازی گفت که دیشب شما چه در خواب دیده اید؟ آن مرد شیرازی گفت: بلی من هم در بهشت در آن قصر دیگر در خدمت جناب امیر المؤمنین علیه السلام میهمان بودیم به آن طعام های بهشتی. آن مرد اصفهانی نیز در جواب او تصدیق کرده
همسرانه شیر سامرا / تحقق عبور یک مرد از بحران
ماند. همان شب خبر شهادت آقا مهدی از رسانه ها پخش شد. رسانه های معاند و رسانه های خودی همه از مهدی می گفتند. آقا مهدی روز بیستم دی ماه شهید شد و روز بیست و چهارم دی یعنی دقیقا وقتی محمدهادی، تنها یادگار او ده ماهه شد در کرمانشاه به خاک سپرده شد. شما دیداری هم با مقام معظم رهبری داشتید، در خصوص این دیدار برای ما توضیح بفرمایید؟ تعطیلات نوروز سال 94 بود که از دفتر
ببخش و باورم کن
طور کامل پاک شده و هیچ اثری از مواد در جسمشان نمی ماند، در این مرکز بهبودیافتگانی داریم که خالصانه و صادقانه به عنوان خدمتکار مانده و به هم درد خود، خدمت می کند، اکنون نیز نمونه ی از این افراد در مرکز ما وجود دارد که به مدت قریب به شش سال پاکی دارد، او با تمام وجودش در این مرکز به هم نوع هایش کمک می کند که نام این کار را تنها "ایثار" می توان گذاشت. رضای 16 ساله که اکنون به مدت هفت ماه
آمنیوسنتز در بارداری، توصیه میشه؟
سوال: سلام. من هفته 20 بارداریم آزمایش غربالگری سه ماه اولم مشکلی نداشت ولی سه ماهه دوم تریزومی 18 مثبت نشون داد. سونو آنومالی هم دادم مشکلی نداشت گفت سالمه. دکتر میگه آمینوسنتز انجام بده ولی احتمال سقط داره. نمی دونم چکار کنم اطفا راهنماییم کنید احتمال داره که نتیجه آزمایش اشتباه باشه. جواب: توصیه می شود به یک متخصص از اساتید دانشگاهی مراجعه کنید. از آنجا که
راز ارتباط شیطانی با مرگ مشکوک کودک فاش شد
شده و خواست به اورژانس زنگ بزنیم. پسرم هیچ حرکتی نداشت و هر کاری کردم، بیدار نشد و همسرم می گفت بیرون از خانه بوده و زمانی که بازگشته، دیده که این حادثه رخ داده است. امدادگران اورژانس تلاش کردند تا شاید پسرم نجات پیدا کند، اما بی فایده بود. در ادامه مادر کودک به افسر تحقیق گفت: از یک سال پیش من و شوهرم باهم اختلاف داشتیم. این اواخر درگیری مان بیشتر شده بود. هشت ماه پیش بر اثر همین اختلاف
علت بچه دار نشدن، مشکل کجاست؟
سوال: با سلام من 4 سال ازدواج کردم 1 سال برای بچه دار شدن اقدام کردم 2 بار حامله شدم بار اول قلب جنین تشکیل نشده بود قرص سقط استفاده کردم و سقط شد بار دوم 6 هفته بودم که خود به خود سقط شد. آزمایش ژنتیک خودم و شوهرم دادیم مشکلی نداشت عکس رنگی هم مشکلی نداشت آزمایش پروسسینگ شوهرم تحرک کم اسپرمها رو نشون داد و ازمایشIGGپوزتیو(مثبت )20.5 بود که IUIکردم جواب نداد سردرگم شدم میخوام بدونم من
گفتگو با اسیدپاشی که با قربانی خود ازدواج کرد
به گزارش سلام خبر، ایران در ادامه نوشت: صورتش را تصور می کنم؛ نمی دانم چرا ناخودآگاه چهره پاشا اسیدپاش فیلم لانتوری با آن موهای فرفری و رنگ شده جلوی چشمم می آید؛ عاشق کور. آیا او شبیه نوید محمدزاده بازیگر نقش پاشا ی لانتوری است؟ می دانم به جوانی نوید نیست و دهه چهارم زندگی اش را می گذراند. دوستانم سفارش کرده اند مراقب خودم باشم. گفته اند بالاخره کسی که یک بار اسیدپاشی کرده، ممکن است باز هم بکند. می گویند نمی ترسی تنها بروی؟ نمی ترسم. اسیدپاش و انگیزه
وقتی تصویر داخل گوشی همراه زنم را دیدم شوکه شدم!
با مردی ارتباط پنهانی دارد و این مرد او را معتاد کرده است. عصر روز حادثه دخترم را از مدرسه به خانه خواهرم بردم. شب هنگام به خانه ام رفتم. وقتی همسرم در را بازکرد، با دیدن من وحشت کرده بود . وی افزود: پس از ورود به خانه سر و صداهایی شنیدم. اتاق ها را گشتم تا این که متوجه شدم سر و صدا از داخل کمد است. در آن را که باز کردم، در کمال تعجب با مرد معتادی روبه رو شدم. او را می شناختم، دوست یکی
وقتی صدای زنم را در کوچه شنیدم خودم را سریع رساندم / شب حادثه دوستم در خانه ما بود!
مقابل بازپرس جنایی ایستادند. سعید 27 ساله - یکی ازمتهمان - به بازپرس جنایی گفت:شب حادثه دوستم ایمان، شام میهمان خانه ما بود. ناگهان صدای فریاد همسرم را از کوچه شنیدم که برای خرید از خانه خارج شده بود.با عجله خودم را به کوچه رساندم که با مقتول و دو دوستش روبه رو شدم. آنها که حال خوبی نداشتند به همسرم متلک انداخته وآزار و اذیت اش کرده بودند. همین مسأله هم باعث وحشت همسرم شده بود. سر همین
بیهودگی و زبان در نمایش های یونسکو
موقعیت خود تطابق ندارد. ازاین رو، ایده ها، سخنان و رفتارهایش نامعمول و مضحکه می شود. نمایش این نوع پوچی از نظر یونسکو یعنی مضحکه ای سرشار از قهقهه و جنون. صندلی ها از مشهورترین نمایش های یونسکو نمونه ای از این نوع نمایش است: در برجی مدوّر واقع در یک جزیره، زوجی سالمند زندگی می کنند، پیرمرد نودوپنج سال دارد و زن سالمند نودوچهار سال دارد، آنان منتظر ورود گروهی از مهمانان متشخص، محترم و در
چون منشی این دو مرد بودم هر چه می گفتند قبول می کردم!
من کمک کنید. فایده ای داره؟ دیرنشده؟ خنده ای پرمعنا کردم و گفتم: ماهی رو هروقت از آب بگیری تازه است. باز هم سکوت کرد. سرانجام پس از مدتی لب به سخن گشود. هیجده ساله بودم که خبرهای رسیده حکایت از قبول شدنم در دانشگاه داشت. از بچگی عاشق کارهای فنی بودم با آنکه کارهای فنی زیاد با سیستم بدنی ما خانم ها هماهنگ نیست اما من از انجام کارهای فنی لذت می بردم. آفرین به شما خانم دانشجو
شوهرم در اتاق پنهان شده بود / نمی دانستم او در خانه است!
رابطه من و شهرام مدت ها ادامه داشت و همیشه خیالم از بابت تهیه مواد راحت بود تا این که بالاخره شوهرم به من شک کرد. دستم برای شوهرم رو شده بود و مجبور شدم همه چیز را برایش تعریف کنم. فرشاد، شهرام را مقصر معتاد شدنم می دانست و از همان روز اول از او کینه به دل گرفت. او از من خواست به بهانه تهیه مواد شهرام را به خانه بکشانم تا از او انتقام بگیرد. من هم کاری را که شوهرم خواسته بود انجام
رابطه زناشویی در سن بالا، چرا گرایش نداریم؟
سوال سلام خانم دکترخانمی 58ساله ام وهمسرم 64ساله مدت دوساله که میل جنسی همسرم خیلی کم شده ونزدیکی انجام نمیده .خواستم بدونم دلیل خاصی داره واینکه شوهرم مبتلا به دیابت هستممنون میشم راهنمایی بفرمایید . جواب سلام دوست عزیز. باافزایش سن کاهش سطح هورمون های بدن و تغییر گردش خون و سیستم عصبی باعث خشکی واژن خانم ها و اختلال نعوظ و یا زودانزالی در مردان میشود. عواملی مثل
محورهای اصلی چهار تقریظ جدید رهبر انقلاب
و ارزش قائلم: اول، از جنبه ی ارزش تاریخی و گذشته ی بسیار پُرشکوه مدنی و علمی. در میان همه ی شهرهای عالم بندرت می توان شهری را پیدا کرد که با سابقه ی شهر همدان بر سر پا باشد. شهری که شما در آن زندگی می کنید، حداقل سه هزار و صد سال سابقه ی تاریخی دارد. شهرهای معروف قدیمی دنیا، حدود دو هزار و هفتصد سال و دوهزار و نهصد سال سابقه دارند. بخشی از این مدت طولانیِ سه هزار ساله در ابهام و تاریکی است. قبل
محورهای اصلی چهار تقریظ جدید رهبر معظم انقلاب
شهر همدان و برای این مجموعه ی استانی از دو جهت احترام و ارزش قائلم: اول، از جنبه ی ارزش تاریخی و گذشته ی بسیار پُرشکوه مدنی و علمی. در میان همه ی شهرهای عالم بندرت می توان شهری را پیدا کرد که با سابقه ی شهر همدان بر سر پا باشد. شهری که شما در آن زندگی می کنید، حداقل سه هزار و صد سال سابقه ی تاریخی دارد. شهرهای معروف قدیمی دنیا، حدود دو هزار و هفتصد سال و دوهزار و نهصد سال سابقه دارند. بخشی از این
طنز؛ لایف ایز بیوتیفول؟
/> خانم زاپاسی که روی خط دیگری بود، لپ تاپش را تکان داد تا آقای زاپاسی هم توی تصویر بیفتد، بعد گفت: آقای زاپاسی سلام می رسونه، پسرم تو در وضعیت حساسی بودی. دانشگاه داشتی. ما دوست نداشتیم روی تحصیلاتت اثر بد بذاره. سروش: یعنی چی آخه؟ آقای قالپاقی: از قدیم گفتن خبر بد رو سگ خورد. اگه قرار باشه خبر بد بدیم که همش باید مرثیه سرایی کنیم. مثلا اینکه تو بدونی من ورشکست شدم چه
بارداری بعد از لاپارسکوپی، کی اتفاق میافته؟
سوال باسلام خدمت شما و تشکر از زحمات بی دریغتان.بنده 2سال و نیم است ازدواج کرده ام1سال و3 ماه پیش بعلت کیست اندومتریوز لاپراسکوپی انجام دادم و بنا به گفته پزشک تا 3 ماه بصورت پیوسته قرص ال دی مصرف میکردک که پریود نشوم.بعد از سه ماه اولین پریودی ام تا 22 روز لکه بینی داشتم که دکتر مجددا گفتند قرص مصرف کنم...از آبان اقدام به بارداری کردم البته بصورت گسسته بدلیل شرایط شغلی همسرم که همیشه حضور
مصرف سنجد در بارداری، دیابت می گیریم؟
سوال سلام من تازه باردار شدم و دیابت بارداری هم دارم .ایا خوردن سنجد قند خون رو بالا میبره.ممنون میشم جواب رو برام ایمیل کنید . جواب سلام سنجد هم باید محدود مصرف شود . هر روز 3-2 عدد بیشتر نباشد.قدم اول در درمان دیابت بارداری تغییر روش تغذیه ای و کمک به کنترل قندخون درمحدوده ی نرمال از طریق رعایت رژیم غذایی سالم است. اکثر زنان باردار با کنترل صحیح و خوب قند خون نوزاد
روایتی تکان دهنده از تولد متفاوتِ یک نوزاد
ماه گذشته بود که فهمیدم باردارم، بچه را می خواستم. قبول نکردم بچه را بندازم. پدرم هم من را انداخت بیرون. این جا دیگر صدایش شروع می کند به لرزیدن، استخوان روی گلویش بالا و پایین می رود، این بغضش بود که فرو می داد. خاطرۀ باردار، هفت ماه در خیابان زندگی کرد. از همان ماه اول بارداری مصرفش را شروع کرد: چون توی خیابان بودم نمی توانستم مصرف نکنم، هفت ماه مرفین می زدم تا بتوانم بخوابم و اذیت نشوم
آیا با نزدیکی کردن قبل از پریود باردار میشویم؟
گذشته شده میخواستم بدونم دارو رو استفاده کنم نمیشه عمل کلا نکنم به روش دیگری کوچک شود با تشکر با توجه به سن تان شما نیاز به جراحی ندارید و می توانید دارو را طبق نظر متخصص زنان ادامه دهید . سلام خداقوت.من ترشحات زیاد زردرنگ متمایل به سبزوغیرطبیعی میبینم متخصص گفت زخم دارم دارومصرف کردم ولی دوباره شدید شده ویک سالم هست اقدام به بارداری کردم هنوز باردارنمیشم.سونو هم گرفتم
خوردن سیب زمینی در بارداری، دیابت می گیریم؟
سوال با سلام و خسته نباشید من الان ماه 5 بارداری هستم و متوجه شدم که مشکوک به دیابت بارداری هستم. دکتر فقط گفته که مصرف نشاسته و شیرینیجات رو مراعات کنم. ببخشید من باید چه چیزهایی بخورم و چه چیزهایی ممنوع هست؟من در یه مطلبی خوندم سیب زمینی دیابت نوع 1 رو در نوزاد بالا میبره. آیا این واقعیت داره چون من سیب زمینی زیاد خوردم قبل از فهمیدن دیابت. با تشکر جواب با سلام چنین
فرزند شهید محراب: آیت الله هاشمی پدر ملت ایران بود/ الله اکبر از آن همه صبری که داشت/ باید نیم قرن بگذرد ...
بخواهید من هم به زودی به شما ملحق بشوم. اشرفی اصفهانی گفت: هر بار که از هاشمی می پرسیدم چقدر می خواهی صبرکنی در پاسخ می گفت، چاره ای ندارم باید صبر کنم. در آنجا که احساس کرد ممکن است آسیبی به انقلاب وارد شود حاضر شد تمامی تهمت ها را به جان و دل بخرد اما عکس العملی نشان نداد. نابخردان توهین ها و جسارت هایی کردند؛ اما نتوانستند. دیروز وقتی اخبار را گوش می کردم خبرنگاری از سخنگوی قوه قضائیه سوال
برای خرید شارژ تلفن به بیرون رفتم که هنگام برگشت شوهرم کشته شده بود!
به گزارش رسیدگی به این پرونده از هجدهم شهریور سال 90 به دنبال پیدا شدن جنازه خونین مرد 35ساله ای به نام غلام مقابل در خانه اش در پاکدشت در دستور کار قرار گرفت. همسر غلام به پلیس گفت: برای خرید شارژ موبایل از خانه بیرون رفته بودم که یکی از همسایه ها با من تماس گرفت و گفت یک مرد ناشناس همسرم را مقابل در خانه مان با چاقو زده و گریخته است. وقتی خودم را به خانه رساندم با جنازه همسرم روبه رو شدم.