چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۳۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پامچال نیوز ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۷:۱۵

سعداوی: داور این بازی از قبل هم پیش ما سابقه داشت

به گزارش پامچال نیوز به نقل از ایلنا، نعیم سعداوی پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل گسترش فولاد در نشست خبری پایان بازی حاضر شد. سعداوی در مورد بازی گفت: شناخت خوبی از حریف داشتیم و می دانستیم تیم با کیفیتی هستند و مهره های خوبی دارند. وی افزود: در چند بازی اخیری که از گسترش فولاد را دیدیم، فکر نمی کنم تیمی را پیدا کنید که مقابل آنها تا این حد بتواند فرصت ایجاد کند اما من در جاهایی هم از بازیکنانم گله مندم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)