پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۲۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۴۲

تصویری معنادار از حضور دو استقلالی در نفت

روز نو : در بلبشویی که بعد از محرومیت عجیب استقلال از سوی فیفا و ندانم کاری مدیران باشگاه استقلال بوجود آمد، دو استقلالی سابق یعنی آندرانیک و سجاد شهباززاده هم که در آستانه بازگشت به جمع آبی پوشان بودند، مجبور شدند برای نیم فصل دوم به دنبال تیم جدیدی باشند. آندو ابتدا به دعوت علی دایی پاسخ مثبت داد و به جمع نفتی ها پیوست و سجاد شهباززاده هم امروز به طور رسمی با قرمزپوشان نفتی قرار داد امضا کرد و در تمرین این تیم حاضر شد تا دومین آبی پوش هم به قرمز شدن رضایت بدهد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)