سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۳۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پامچال نیوز ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۸:۴۷

مرگ جوان 22 ساله کرمانی بر اثر گاز گرفتگی

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: بر اثر انتشار گاز منواکسید کربن در منزل مسکونی در سطح شهر کرمان جوان 22 ساله جان خود را از دست داد. به گزارش پامچال نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ علی کشاورزی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مرگ مشکوک در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 11 شهر کرمان، ماموران انتظامی این کلانتری به همراه عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط