سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۰۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
هاژه ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۷

نماینده مهاباد: وزیر نفت باید پاسخگوی کوتاهی ها باشد

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی و نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی روز شنبه 30 بهمن ماه در گفتگو با خبرنگار هاژه اظهار کرد: طبق قانون وزارت نفت می بایست 3 درصد از درآمدهای نفتی را که از صادرات نفت و گاز بدست می آید، برای شهرها و استان های نفت خیز و استان های محروم اختصاص دهد . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)