دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۴۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۴

اگر خوزستان منبع ثروت یک سرمایه دار بود چه میشد؟

اگر خوزستان مجتمع کارگاه های یک سرمایه دار بود که از آن روزانه یک میلیون بشکه نفت استخراج می کرد و سالانه ده هزار مگاوات برق می فروخت و میلیون ها تن محصول پتروشیمی و نزدیک به چهار میلیون تن فولاد از ان تولید می کرد و می فروخت و دهها پست اسکله برایش خدمت می کردند و میلیونها تن محصول کشاورزی از نتایج داشت وکاشت و برداشت از مزارع و باغهای آن را در اختیار داشت حداقل آب و برق وغذای ساکنان مجتمع تولیدی خود را تامین می کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)