چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۴۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۸

حکایت رضایت مسئولان و نارضایتی اصناف از استقرار پلاسکویی ها در مجتمع نور

به گزارش خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس روز گذشته پس از یک ماه از وقوع حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو که بر اثر آتش سوزی فرو ریخت، مراسم آغاز به کار مجدد این کسبه در مجتمع تجاری نور تهران با حضور رئیس اتاق اصناف ایران، رئیس بنیاد مستضعفان و جمعی از روسای اتحادیه های مرتبط برگزار شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)