دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۴۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۸

شکل گیری اتحاد عربی-اسرائیلی-آمریکایی جهت مقابله با ایران در منطقه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت آمریکا و اسرائیل درک مشترکی حول اینکه تهدیدات منطقه ای می تواند باعث عادی شدن روابط تل آویو با کشور عربی شود، دارند. نتانیاهو در آغاز جلسه امروز (یکشنبه) کابینه خود ضمن تاریخی توصیف کردن مذاکراتش در اولین دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، گفت روابط قوی تل آویو-واشنگتن را در آینده بیش از پیش تقویت خواهد کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)