دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۲۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۴

سالانه 230 هزار نفر در کشور می سوزند/ از هر 2 نفر سوخته یک نفر می میرد

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس ، معصومی مدیرعامل انجمن سوختگی ایران در نشست خبری در خبرگزاری فارس ، گفت: اهداف انجمن زنده کردن موضوع سوختگی در بین مردم و مسئولان است. ما توجهات لازم را از طریق هنرمندان، ورزشکاران، خیرین و .. جلب کردیم سه جلسه با وزیر بهداشت داشتیم و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)