پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۰۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۸

ابراهیم زاده و قبول فرصت سوزی مس کرمان

ورزش سه: منصور ابراهیم زاده هم فرصت سوزی تیمش در این بازی بزرگ را قبول دارد و در این باره می گوید: در روزی که همه مردم کرمان ما را حمایت می کردند و هواداران تیم در ورزشگاه سنگ تمام گذاشتند و مسئولین نیز پشت تیم ما در این بازی قرار داشتند ما در زمین بازی فرصت سوزی کردیم و فرصت رسیدن به صدر جدول را با نبردن از دست دادیم. من از همه به خصوص هواداران تشکر می کنم و باید در بازی های بعد ولو بازی های بیرون از خانه با نتایج عالی آن ها را همچنان دلگرم نگه داریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)