چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۶

تراکتورسازی بالاخره در مشهد پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در تنها بازی باقیمانده از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی مهمان تیم سیاه جامگان مشهد بود که این بازی در پایان با پیروزی دو بر یک تیم تراکتورسازی خاتمه یافت. تیم تراکتورسازی پیش از این 5 بار در مسابقات لیگ برتر در مشهد به میدان رفته بود که در تمامی این بازی ها نتیجه را به میزبانان خود واگذار کرده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)