چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۱۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۰

سلاح های موجود در کلمبیا و مکزیک بیش از عراق

به گزارش خبرنگار منطقه ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از نوتیسیاس تررا ، سازمان ملل اعلام کرد که تعداد سلاح های ضبط شده در مکزیک و کلمبیا بسیار بیشتر از تعداد سلاح های موجود در یک کشور جنگ زده همچون عراق است. طبق آخرین بررسی صورت گرفته درباره سلاح های گرم از سوی اداره مبارزه با مواد مخدر و جرائم سازمان ملل متحد، کلمبیا و مکزیک به ترتیب دارای رتبه اول و دوم در زمینه تعداد سلاح های غیرقانونی ضبط شده توسط پلیس می باشند و عراق و برزیل نیز در رتبه سوم و چهارم قرار دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)