سایر منابع:
سایر خبرها
ناوگروه 45 نیروی دریایی ارتش در بندر صلاله عمان پهلو گرفت
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، ناوگروه 45 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای انجام ماموریت در آب های آزاد و بین المللی و پس از بازگشت ناوگروه 44، در روزهای گذشته راهی خلیج عدن شده است. این ناوگروه که متشکل از ناوشکن نقدی و ناو پشتیبانی تُنب است، قرار است در خلیج عدن و تنگه باب المندب به حفاظت از کشتی های تجاری کشورمان بپردازد، هم اکنون در بندر صلاله در سواحل عمان پهلو
روابط اقتصادی ایران و پاکستان می تواند از طریق هرمزگان توسعه یابد
روابط میان هرمزگان و بندر کراچی در پاکستان است. جادری با تاکید بر اینکه به دنبال توسعه روابط اقتصادی از طریق هرمزگان با پاکستان هستیم، تصریح کرد: هرمزگان و به خصوص بندرعباس با بندر کراچی می توانند در این زمینه ظرفیت های خوبی ایجاد کنند. وی با بیان اینکه دو کشور ایران و پاکستان روابط استراتژیکی با یکدیگر در این منطقه حساس دارند، اضافه کرد: ما اعتقاد داریم اگر در کنار هم باشیم
ناوگروه 45 نیروی دریایی ارتش در عمان پهلو گرفت
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ناوگروه 45 نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران نقدی و ناو پشتیبانی رزمی تنب که برای تامین امنیت در آبهای آزاد اعم از خلیج عدن، تنگه باب المندب و شمال اقیانوس هند به ماموریت اعزام شده است، امروز در بندر صلاله عمان پهلو گرفت. گفتنی است ناوگروه 44 نداجا روز شنبه پس از 5 ماه ماموریت طولانی و موفقیت آمیز به میهن بازگشته بود. د
دیدار سفیر و فرمانده ناو گروه پاکستان با استاندار هرمزگان
دریایی خواهد شد. فواد امین افزود: همکاری دو نیروی دریایی ایران و پاکستان نه تنها موجب افزایش امنیت برای دو کشور بلکه موجب افزایش امنیت در منطقه می شود. ناوگروه صلح و دوستی پاکستان دیروز در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت. این دومین سفر ناوگروه های پاکستانی در سال 95 به ایران است. دیدار با مقامات سیاسی و مذهبی استان ، دیدن از مناطق گردشگری بندرعباس و اجرای تمرین تاکتیکی مشترک با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برنامه های سفر 3 روزه این ناوگروه در بندرعباس است. ...
توسعه همکاری های نظامی دریایی ایران و روسیه بررسی شد
/> دریادار سرگئی پینچوک نیز در این دیدار بر لزوم ترویج دوستی و صلح بین کشورهای ساحلی دریای خزر تاکید کرد. ناوشکن دماوند و ناو موشک انداز درفش در چهارمین ناوگروه صلح و دوستی ایران در بندر مخاچ قلعه پایتخت جمهوری داغستان در منطقه قفقاز روسیه واقع در ساحل شمال غربی دریای خزر لنگر انداختند. این برنامه چهارمین سفر ناوگروه ایران به کشورهای حاشیه خزر است و تیرماه سال 92 و مهرماه 94 نیز
ناوگروه پاکستانی در بندرعباس پهلو گرفت
سلطان و ناو موشک انداز جرات است. فرمانده منطقه یکم امامت نداجا در ادامه خاطر نشان کرد: کارکنان این ناوگروه، به مدت 3 روز در استان هرمزگان و شهر بندرعباس حضور دارند و ضمن انجام دیدار با مقامات عالی استان و بازدید از اماکن گردشگری سطح شهر بندرعباس و جزایر زیبای استان هرمزگان، تمرین مشترکی را در هنگام ترک بندرعباس با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آبهای آزاد و بین المللی خواهد داشت
دریادار سیاری: توان دفاعی و نظامی ما دشمن را از فکر تجاوز برحذر می دارد
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تمامی مجاهدت ها برای این است که در همه ابعاد توان خود را بالا ببریم، اما توجه خاص به عنصر معنویت بسیار حائز اهمیت است و این مهم در دوران دفاع مقدس به کرات تجربه شده است. امیر دریادار حبیب الله سیاری در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو با بیا ن اینکه اگر توان دفاعی، نظامی و بازدارندگی ما بالا باشد، دشمن متوجه خواهد شد اگر قصد تعرض به
ناوگروه پاکستان در بندرعباس پهلو گرفت
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در آیین استقبال از این ناو گروه، فرمانده منطقه یکم نداجا امیر دریادار حسین آزاد گفت: در راستای حفظ و ارتقای روابط بین دو کشور اسلامی ایران و پاکستان، نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه یکم امامت نداجا،میزبان ناوشکن تیپ سلطان و ناو موشک انداز جرات می باشد. فرمانده منطقه یکم امامت نداجا در ادامه خاطر نشان کرد: کارکنان این ناوگروه، به مدت 3 روز
حرکت در راستای دیپلماسی یکی از دستاوردهای نیروی دریایی است
آزاد و حرکت در راستای توسعه دیپلماسی است. معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه حضور ناوگروه های ارتش جمهوری اسلامی در آب های آزاد در راستای توسعه دیپلماسی است، ادامه داد: در حال حاضر ناوگروه شمال در بندر روسیه و ناوگروه 45 جنوب هم در بندر عمان حضور دارد،همچنین ناوگروه پاکستان در بندر عباس حضور دارد؛تمامی این حضورها با هدف توسعه دیپلماسی و عمق دادن به نیروی
پهلوگیری ناوگروه پاکستان در بندرعباس
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش از پهلوگیری ناوگروه صلح و دوستی پاکستان امروز در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس خبرداد. به گزارش ایلنا، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: این ناوگروه متشکل از ناوشکن تیپو سلطان و ناوچه جرأت است. امیر دریادار حسین آزاد افزود: دیدار با مقامات سیاسی و مذهبی استان ، دیدن از مناطق گردشگری بندرعباس و اجرای تمرین تاکتیکی مشترک با
پهلوگیری ناوگروه پاکستان در بندرعباس + تصاویر
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ صبح امروز ناوگروه کشور پاکستان در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش پهلو گرفت. این ناوگروه که حامل پیام حُسن نیت، صلح و دوستی است به مدت سه روز میهمان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. لازم به ذکر است طی روزهای گذشته نیز امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش با هئیت اعزامی از داشنگاه دریایی ارتش پاکستان دیدار کرد. انتهای پیام/
اعزام ناوگروه نیروی دریای ارتش به روسیه
ناو گروه صلح و دوستی نیروی دریایی راهبردی ارتش امروز از بندرانزلی به بندر ماخاچ قلعه روسیه اعزام شد. به گزارش پامچال نیوز به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ، مرکز گیلان فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز گفت : سفر این ناوگروه یک هفته ای است . ناخدا یکم عرشه و ستاد احمدرضا باقری افزود : این ناوگروه شامل ناو دماوند و ناو درفش است که پس
برنامه خبری یکشنبه هرمزگان/پهلوگیری ناو پاکستانی در بندرعباس
**هرمزگان - پهلوگیری ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی - استقبال از ناوگروه پاکستانی توسط فرماندهان منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس انتهای پیام /* اجتماعی ناوگروه پاکستانی هرمزگان ارتباط با سردبیر: newsroom@irna.ir تماس بی واسطه با مسئولین
امتناع شرکت های نفتی بزرگ از معامله با ایران/ لوفیگارو: شگفتی های ایران را از دست ندهید
نزدیکی بندر جاسک در دریای عمان آمده است: در سال های اخیر نیروی دریایی ایران، جاسک در 50 کیلومتری جنوب شرقی تنگه هرمز را به پایگاه پیش قراول نظارت بر تردد کشتی ها در ورودی تنگه شلوغ هرمز قرار داده است. نیروی دریایی سپاه نیز در نزدیکی جاسک با در اختیار داشتن پایگاه های عملیاتی قادر است به سرعت با موشک های متحرک ضد کشتی کروز و بالستیک در منطقه حاضر و مستقر شود. بر این اساس، اگر
ناوگروه پاکستانی فردا در بندر عباس پهلو می گیرد
این دومین ناوگروه پاکستانی است که در سال جاری و با پیام حسن نیت و صلح، در بندر عباس پهلو می گیرد. خبرگزاری رسمی پاکستان (APP) روز شنبه گزارش داد این ناگروه پاکستانی شامل دو ناو به نام های 'تیپو سلطان' و 'جرأت' است و هدف از پهلو گرفتن آن در بندر عباس، تقویت هرچه بیشتر روابط گرم و صمیمی میان دو کشور همسایه و گسترش همکارها در حوزه نیروی دریایی است. کاپیتان 'میرزا فواد امین بیگ
ناوگروه صلح ارتش جمهوری اسلامی در بندر ماخاچ قلعه روسیه پهلو گرفت
به گزارش پامچال نیوز به نقل از خبرگزاری مهر ، ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن دماوند و ناوچه موشک انداز درفش در بندر ماخاچ قلعه روسیه با استقبال گرم و پرشور مقامات لشکری و کشوری از جمله فرمانده ناوتیپ خزر ناخدا سرگی الکساندرویچ پهلو گرفت. در بدو ورود این ناوگروه به بندر روسیه، ناخدایکم محسن شیدایی فرمانده ناوگروه صلح و دوستی نیروی
کاشت درخت میوه توسط رهبر انقلاب هشداری به واردات بی رویه میوه
بیش از 15 تن میوه قاچاق کشف کردند که ارزش این محموله قاچاق حدود 103 میلیون تومان شامل سیب درختی، لیموترش، گریپ فروت و پرتقال در هزار و چهار کارتن بوده است. و مهم تری اینکه این محموله قاچاق در بین سه هزار و 250 کارتن زنجبیل در یک فقره اظهارنامه قطعی به گمرک اظهار شده بود. یا همینطور 14 آذرماه امسال سرهنگ محمود حافظی فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از کشف یک محموله بزرگ میوه از دو دستگاه
روسیه بازسازی پایگاه دریایی طرطوس سوریه را آغاز کرد
روسیه در بندر طرطوس توانمندی نظامیان سوری را نیز بیشتر می کند تا زودتر بر گروههای تروریستی پیروز شوند. وی افزود: با فعالیت نظامی پایگاه طرطوس، روسیه و سوریه همراه متحدان ما در جنگ ضدتروریستی، توان بیشتری پیدا می کنند تا هرچه زودتر به پدیده تروریسم پایان دهند. روسیه همیشه ناوگروه مستقر در دریای مدیترانه دارد. چندی پیش نیز ناو هواپیمابر آدمیرال کوزنتسوف، رزمناو اتمی پطرکبیر و چندین ناو جنگی
پهلو گیری ناوگروه پاکستان در بندعباس
یک ناوگروه ارتش پاکستان فردا در بندرعباس پهلو می گیرد و به مدت سه روز میهمان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
ورود ناو گروه صلح و دوستی ایران به بندر ماخاچ قلعه روسیه + تصاویر
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا ناو گروه صلح و دوستی نیروی دریایی راهبردی ارتش صبح امروز با استقبال گرم و پرشور مقامات لشکری و کشوری روسیه در بندر ماخاچ قلعه این کشور پهلو گرفت. ناو گروه صلح و دوستی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با استقبال گرم و پرشور مقامات لشکری و کشوری روسیه ازجمله فرمانده ناوتیپ خزر ناخدا سرگی الکساندرویچ در بندر ماخاچ قلعه این کشور پهلو گرفت.
ناوگروه پاکستانی در راه بندرعباس
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ مرکز خلیج فارس، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این ناوگروه به مدت سه روز میهمان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است . امیر دریادار حسین آزاد افزود: این دومین ناوگروه پاکستانی است که امسال با پیام حسن نیت و صلح و دوستی ، در بندرعباس پهلو می گیرد. فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این ناگروه
بازتاب خبر حضور ناوشکن ایرانی در روسیه +فیلم
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ شب گذشته ناو گروه صلح ودوستی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی متشکل از ناوشکن "دماوند" و ناو موشک انداز "درفش" با استقبال گرم وپرشور مقامات لشکری وکشوری ازجمله فرمانده ناوتیپ خزر ناخدا سرگی الکساندرویچ در بندر ماخاچ قلعه روسیه لنگر انداخت. این خبر در رسانه های کشور روسیه بازتاب بسیاری را در پی داشت. فیلم
ناوگروه 44 نیروی دریایی در سواحل کشورمان پهلو گرفت
به گزارش ستاره ها به نقل از ایسنا، ناوگروه 44 نداجا متشکل از ناوشکن الوند و ناوپشتیبانی رزمی بوشهر پس از 150 روز ماموریت و در میان استقبال پرشور خانواده هایشان، امروز (شنبه) در منطقه یکم امامت نداجا پهلو گرفت. علی رغم ادعای برخی از کشورها مبنی بر عدم توانایی نیروی دریایی ارتش برای حضور در اقیانوس اطلس، این ناوگروه با اقتدار کامل توانست در آب های آزاد این اقیانوس حضور پیدا کند و ماموریت خود
بسته خبری سفیر جمعه 20 اسفند ماه 1395
://goo.gl/4FwJLw گزیده سخنان مهم سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه عده ای قلیل از مردم ومسئولان ما عقیده دارند که با تکیه و ارتباط با آمریکا مشکلات باید حل شود درحالیکه در دنیا آمریکا مشکلی از مشکلات کشور را حل نکرده است. دولتمردان و عزیزان وزارت خارجه زحمت کشیدند و ما هم صادقانه به تعهدات خود عمل کردیم، اما در مقابل آنها کارهای کوچکی انجام دادند و عملاً این
دیدارفرماندهان ناوگروه صلح ارتش بافرمانده ناوگان دریایی خزر روسیه
به گزارش خبرگزای مهر، فرماندهان ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمانده ناوگان دریایی خزر فدراسیون روسیه در باشگاه افسران ناوشکن دماوند، دیدار کردند. گفتنی است؛ ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن دماوند و ناوچه موشک انداز درفش صبح امروز در بندر ماخاچ قلعه روسیه با استقبال گرم و پرشور مقامات لشکری و
ناوگروه دوستی ایران در سواحل روسیه پهلو گرفت
به گزارش ایرنا، ناوشکن دماوند و ناو موشک انداز درفش در بندر مخاچ قلعه پایتخت جمهوری داغستان در منطقه قفقاز روسیه واقع در ساحل شمال غربی دریای خزر لنگر انداختند. روابط عمومی حوزه نظامی جنوب روسیه با اعلام این خبر نوشت: ناوگروه روسی در دریای خزر شامل ناوچه های موشک انداز گراد سویاژسک ، اوگلیچ و ولیکی اوستیوگ از ناوگروه ایرانی استقبال کردند. خبرگزاری ایتارتاس در این باره اعلام