پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۵۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۲

کشتیرانی ایران برنامه ای برای عرضه سهام در بورس لندن ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس ، یک رسانه انگلیسی روز دوشنبه مدعی شده بزرگترین شرکت ترابری دریایی ایران جلساتی را در لندن برای پذیرش در بورس اوراق بهادار لندن برگزار کرده است. رویترز مدعی شده بود که دو نفر از مقام های ایرانی که هر دو از مقام های بلندپایه هستند، گفته اند که دیدارهایی با مقام های بازار بورس لندن با هدف بررسی عرضه سهام شرکت کشتی رانی ایران در این بازار برگزار شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط