پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۳۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری مهر ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۱

حضور ناوگروه ارتش درتنگه باب المندب جوابی به یاوه گویی دیگران بود

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: بسیاری از کشورها تصور می کردند با شرایط حاکم بر منطقه، ایران محدوده تنگه باب المندب را ترک می کند ولی حضور ناوگروه ارتش در این منطقه، جوابی به یاوه گویی دیگران بود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)