سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۳۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۰

سید جلال حسینی: مذاکراتم با پرسپولیس رفت روی هوا

روز نو : سیدجلال حسینی اولین بازیکنی بود که با شروع نقل و انتقالات صحبت از حضور مجددش در پرسپولیس بود و بعد از آن با حضور در باشگاه پرسپولیس این زمزمه شکل جدی به خود گرفت. سیدجلال حسینی که برای پیگیری مشکلات مالیاتی اش به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده بود و در ادامه بحث با نژادفلاح، قائم مقام سابق پرسپولیس اعلام آمادگی خود را برای پوشیدن پیراهن این تیم را ابراز کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)