پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۴۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۹

سرمربی بولیوی: به داور باختیم

سرمربی تیم ملی بولیوی تصمیم های اشتباه داوری را دلیل اصلی شکست تیمش برابر پرو دانست. به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال بولیوی امیدوار بود که با شکست دادن پرو به نتایج خوب خود در کوپا آمه ریکا ادامه بدهد اما این تیم در یک چهارم نهایی با نتیجه سه بر یک برابر پرو تن به شکست داد و از دور رقابت ها کنار رفت. با این حال سرمربی این تیم براین باور است که تصمیمات اشتباه داوری باعث شد تا تیم او بازنده این دیدار باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)