پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۱۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۳

تزریقاتی های غیرمجاز به حداقل رسیده است

فرهاد پورفرضی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: در گذشته شاهد فعالیت تزریقاتی های خارج از نظارت دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه های پزشکان و درمانگاه ها بودیم که سعی شد در یک سال اخیر بساط همه آنها برچیده شود. وی با یادآوری اینکه در این مدت بیش از 15 تزریقاتی غیرمجاز در سطح استان پلمب و تعطیل شده و اجازه ادامه فعالیت آنها را ندادیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)