چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۱

27 درصد خطوط انتقال آب روستایی خراسان جنوبی فرسوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی اکبر بسکابادی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی مدیران شرکت های صنعت آب خراسان جنوبی اظهار داشت: در پی 17 سال خشکسالی و بهره برداری نامناسب از سفره آب زیرزمینی خراسان جنوبی 527 روستا فاقد تنش آبی، 179 روستا دارای تنش آبی و 197 روستا با بحران آب مواجه هستند. وی افزود: در سال گذشته آب شرب تعداد 424 روستای استان با جمعیت 16 هزار و 700 خانوار به وسیله 29 تانکر سیار تأمین شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)