دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۳۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۸:۴۳

گلایه وزیر کشور از مدیران یک استان

وزیر کشور در جریان سفر به سمنان پس از مشاهده تابلوها و بنرهای استقبال از وی، هنگام سخنرانی به مسئولان این استان تصریح کرد که اقدام آنان، پسندیده نیست. به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی که روز پنجشنبه با هدف شرکت در همایش ملی میقات الرضا (ع) به سمنان سفر کرده است، خطاب به مدیران استان گفت که اگر هزینه این تابلوها و بنرها را از جیب خودتان پرداخت کرده اید، من راضی نیستم و اگر از جیب بیت المال باشد، حرام است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)