چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۲۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صبحانه انلاین ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۵

افتتاح نود و دومین ایستگاه متروی تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افتتاح نود و دومین ایستگاه متروی تهران طی مراسم ویژه ای در صبح روز دوشنبه هشتم تیر خبر داد و گفت: در این مراسم، ایستگاه متروی عبدل آباد در خط سه که جنوب غرب تهران را به شمال شرق شهر پیوند می زند و در محدوده بزرگراه شهید چراغی واقع شده، رسماً مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)