سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۶

کولاکوویچ:خوشحالم مصدومان زیادی نداریم/درباره لیست نهایی تصمیم می گیرم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت:ما 2، 3 ساعت در روز به صورت صبح و عصر تمرین می کنیم. به گزارش کاپ، ایگور کولاکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیم ملی والیبال اظهار داشت: قبل از همه تشکر می کنم که اصحاب رسانه اینقدر تمرینات و بازیهای تیم ملی را دنبال می کنند. من از تمرینات راضی هستم و 2 هفته به اتمام رسیده است و وارد هفته سوم شدیم. می بینیم که مصدومیت زیادی نداریم و گروه دومی که به ما پیوستند، در شرایط خوبی به سر می برند. وی افزود: ما 2، 3 ساعت در روز به صورت صبح و عصر تمرین می کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)