سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۵۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۷

پلیس ایلام به دنبال توسعه رویکرد جامعه محوری خود با استفاده از رسانه هاست

مهدی محمدکریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: توسعه رویکرد جامعه محوری پلیس با استفاده از ظرفیت رسانه ها محقق می شود. معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به تدابیر و سیاست های ابلاغی هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی به دنبال توسعه رویکرد جامعه محوری خود با استفاده از ظرفیت رسانه های جمعی است. محمد کریمی خاطر نشان کرد : امروزه بیشتر جرایم از فضای فیزیکی به فضای مجازی تغییر پیدا کرده است که این موضوع کار و تلاش مضاعف را در حوزه فضای سایبر می طلبد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)