پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۰۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۳

بکارگیری مشمولان غایب در دستگاه های دولتی ممنوع است

ایلام - ایرنا - معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام با استناد به ماده 10 قانون خدمت وظیفه عمومی مبنی بر عدم ارایه خدمات نهادهای دولتی به مشمولان غایب و فراری گفت: بکارگیری اینگونه افراد در دستگاه های دولتی ممنوع است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)