دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۲۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۳:۵۱

پروین: باخت به عراق ناآرام ناراحت کننده است/ ویلیامز تیم ملی را زمین زد

مقاله ها پرسپولیس نیوز : سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باختن به عراقی که درگیر ناآرامی هاست واقعا ناراحت کننده است. علی پروین در خصوص دیدار تیم های ایران و عراق در جام ملت های آسیا، گفت: به نظر من داور بازی ایران را زمین زد، اما بازیکنان 10 نفره خیلی خوب بازی کردند و وقتی هم که بازی به پنالتی می کشد، همه چیز 50-50 می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)