پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۳۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تعامل ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۹

نام گذاری هفته دوم تیر به عنوان حقوق بشر آمریکایی ضروری است

دبیرکل حزب مؤتلفه با اشاره به اقدام وزارت دفاع آمریکا در تربیت تروریست برای ناامن کردن موقعیت انقلابیون در دنیا بر ضرورت نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی تأکید کرد. محمدنبی حبیبی در گفت وگو با فارس، با اشاره به پیشنهاد مقام معظم رهبری به نام گذاری این ایام به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: ما از اول انقلاب با ادعاهای حقوق بشر دروغین کشورهای غربی مواجه بودیم و آنها در موارد متعددی از پایه گذاران تروریسم و ضایع کننده حقوق بشر در کل دنیا هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)