چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۱۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۷:۳۶

نبی: از ویلیامز شکایت می کنیم

سرپرست تیم ملی فوتبال از شکایت فدراسیون از بنجامین ویلیامز استرالیایی خبر داد. به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از استرالیا، مهدی محمد نبی پس از پایان بازی تیم ملی و عراق که با حذف ایران همراه بود گفت: فدراسیون فوتبال ایران به دلیل قضاوت بد داور استرالیایی از او به کمیته داوران AFC شکایت می کند. انتهای پیام ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)