سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۴۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۲۲:۴۳

آثار عکاس سقزی به نمایشگاه لندن راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، آثار سلیمان محمودی به جشنواره عکاسی که در انجمن جغرافیایی سلطنتی لندن انگلستان در حال برگزاری است، راه یافت. محمودی امشب در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: 11 هزار قطعه عکس از هنرمندان 100 کشور به این جشنواره ارسال شده است. وی اضافه کرد: سه اثر عکاسی بنده در خصوص سیستم غلط برق رسانی شهر کرکوک به این جشنواره راه پیدا کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)