پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۵۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۰:۴۹

صمیمی و مرادی نمایندگان دوومیدانی ایران در رقابت های دانشجویان جهان

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، هشتمین دوره رقابت های دانشجویان جهان از روز گذشته (جمعه) در گوانگجو کره جنوبی آغاز شده است و محمود صمیمی و جعفر مرادی به عنوان نمایندگان دوومیدانی ایران در مواد پرتاب دیسک و دوی ماراتن روز 17 تیر ماه به میدان خواهند رفت. کاروان کشورمان با ترکیب تیم های والیبال، فوتبال، تکواندو، دوومیدانی، ژیمناستیک هنری، تیراندازی و تیروکمان در بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان شرکت کرده است. انتهای پیام/م ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)