دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۰۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۲:۲۳

صعود پرسپولیس را به هواداران تبریک می گویم - به امید بالا بردن جام

سرویس استانها جوان ایرانی ؛ بخش شمالی: به گزارش جوان ایرانی به نقل از مهر، علی اکبر طاهری پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر لخویا و صعود به مرحله یک چهارم نهایی آسیا گفت: جا دارد که این پیروزی و صعود از این مرحله را به باشگاه و خانواده معظم و عزیز پرسپولیس تبریک بگویم. خوشبختانه می بینیم با حرکت جوهری و بنیادی که در باشگاه انجام شده، این بچه ها با جان و دل بازی کردند و جنگیدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط