سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۵۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۹

وزرای خارجه و دفاع آمریکا 15 خرداد به استرالیا می روند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، در ادامه دید و بازدیدهای امریکایی ها و استرالیایی ها، قرار است وزرای خارجه دولت دونالد ترامپ 15 خرداد به استرالیا سفر کنند. سناتور جان مک کین در حین سفر روز سه شنبه (دیروز) به استرالیا اعلام کرد که اقدامات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا موجب ناراحتی مردم آمریکا شده است. او گفت: من متوجه شدم که برخی از اقدامات و اظهارات ترامپ دوستان آمریکا را ناراحت کرده است. این اقدامات و اظهارات همچنین موجب ناراحتی خود مردم آمریکا نیز شده است . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)