سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۱۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جام جم ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۷:۳۸

ماجرای مرگ پلنگ روی میز دفتر بازرسی

یک پلنگ دیگر از طبیعت ایران کم شده است. این قطعی ترین نتیجه ای است که می شود از این همه تائید و تکذیب های سازمان محیط زیست و فعالان این حوزه متوجه شد، این بار نه با زیاده خواهی های شکارچیان متخلف و نه تصادف های گهگاهی خودرو که یک تصمیم گیری اشتباه از سوی مسئولان محیط زیست، جنگل های ایران را خلوت تر از گذشته کرده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)