سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۴۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
آی اسپورت ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۱

ابراهیمی و وریا در مرکز پزشکی: برمی گردند؟

آی اسپورت - دو بازیکن استقلال برای حضور در مرکز ملی فوتبال ایران به منظور انجام تست پزشکی دعوت شدند. با اعلام دکتر توحید سیف برقی، رئیس کمیته پزشکی و همچنین کادر پزشکی تیم ملی فوتبال، از امید ابراهیمی و وریا غفوری دعوت شد تا به منظور انجام ارزیابی های پزشکی روز سه شنبه، 16 خردادماه رأس ساعت 17 در مرکز ملی فوتبال حضور داشته باشند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)