دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۵۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۱:۰۰

امید زیادی برای حضور در تیم ملی دارم/ حاتمی را برای اولین بار ملاقات کردم

نوید نیکتاش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، درمورد حضورش در اردوی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: نخستین روزی است که در تمرینات تیم ملی حضور پیدا می کردم. به نظر خودم تمرین خیلی خوبی را پشت سر گذاشتم. هدف اول من این است که با تیم هماهنگ شوم و در کنار همه بازیکنان تلاش کنم. وی ادامه داد: با توجه به اینکه لیگ انگلیس به تازگی تمام شده، شرایط نسبتاً خوبی دارم و می خواهم با همین روند در اردوی تیم ملی ادامه دهم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط