چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۴۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۰

پیروزی پر گل مس سونگون برابر حریف غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم مس سونگون که برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور مهیا می شود، بعد از ظهر امروز برابر تیم منتخب آذربایجان غربی به برتری 10 بر دو دست یافت. این بازی که در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار شد، سومین برد تیم مس سونگون در بازی های دوستانه پیش از آغاز لیگ برتر بود. گل های تیم مس سونگون در این بازی را دیگو داسیلوا بازیکن برزیلی 4 گل، بابک نصیری 2 گل و داود تاجبخش، رامین رستمیان، مهرداد جابری و محمدحسین درخشنی به ثمر رساندند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)