چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای صنعت ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۰۴:۰۵

شرکت های آلمانی برای بازگشت به ایران به صف شده اند

صدای صنعت-خبرگزاری رویترز گزارش داد که بسیاری از شرکت های آلمانی برای بازگشت به بازار ایران بی صبرانه منتظر نتیجه مذاکرات هسته ای هستند و برخی نیز مذاکراتی را در این زمینه آغاز کرده اند. مارتین هرنکخت ( Herrenknecht ) بنیانگذار شرکتی در جنوب آلمان که یکی از پیشروهای تجهیزات حفر تونل در جهان است، با دقت در تدارک روزی گشایش ایران برای کسب و کار بوده است. او بتازگی به تهران رفته و با مقاماتی در وزارت نیرو و شرکت فاضلاب دیدار کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)