سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۲۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۸

عقرب جان کودک سه ساله را گرفت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از مرگ کودک سه ساله در شهرستان فاریاب به دلیل عقرب زدگی خبر داد و گفت: تاخیر در مراجعه به بیمارستان دلیل مرگ این کودک است. به گزارش ایرنا، مسعود مطهری روز سه شنبه افزود: ساعت 14 و 30 دقیقه روز گذشته دختر بچه سه ساله از روستای سرگریچ شهرستان فاریاب دچار عقرب زدگی شده و ساعت 16 به بیمارستان 12 فروردین کهنوج انتقال داده می شود. وی بیان کرد: این کودک سه ساله در نهایت با تزریق سرم و انجام آزمایش های پزشکی جان باخت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)