چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۰۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۳:۳۴

اسکولاری یک سال بعد از باخت 7 بر یک از آلمان، لبخند زد

به گزارش خبرگزاری فارس ، لوئیس فیلیپه اسکولاری که تابستان گذشته به عنوان سرمربی برزیل (سلسائو) باخت سنگین و باورنکردنی 7 بر یک از آلمان را در نیمه نهایی جام جهانی تجربه کرد، روز گذشته شاهد برد 7 بر صفر تیم چینی اش گوانگژو اورگراند مقابل چونچین لیفان بود. روزنامه هایبو، چاپ پکن نوشت اسکولاری با این برد یک سال بعد از باخت سنگین از آلمان ها توانست مرهمی بر زخم خود گذاشته و از اندوه فراوانش کمی کاسته شود. او عاقبت بعد از یک سال لبخندزد. انتهای پیام/خ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)