دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۰۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۰۰:۳۹

انصاری فرد: 6 ماه است در اردوها تلاش می کنیم و نتیجه اش را گرفتیم

به گزارش ورزش 11، کریم انصاری فرد پس از برتری 2 بر صفر تیم ایران مقابل ازبکستان گفت: خدا را شکر موفق شدیم در این دیدار به پیروزی برسیم. 6 ماه است در اردوها سخت کار می کنیم و زجر می کشیم و نتیجه آن را هم گرفتیم. سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)