سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۵۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۸:۳۵

تاخیر 5 ساله در آغاز ساخت نخستین نیروگاه هسته ای ویتنام

نگرانی های مربوط به تجهیزات ایمنی، ساخت نخستین نیروگاه هسته ای ویتنام را 5 سال بیش از برنامه اولیه به تأخیر انداخته است. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از روزنامه گاردین، در جنوب شرقی آسیا انرژی هسته ای را یکی از موارد اصلی لازم برای توسعه یک کشور می دانند. ویتنام هم اکنون همه انرژی مورد نیاز خود را از طریق سوخت های فسیلی مثل زغال سنگ و گاز مایع تامین می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)