چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۴۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شفا آنلاین ۱۳۹۴/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۴

جان باختن 10 تن براثر بیماری تب کنگو!

شفا آنلاین:حوادث پزشکی بیماری ها- پزشکان بیمارستان هرات تایید کردند که از دو ماه پیش تاکنون بیش از 30 بیمار مبتلا به کنگو به این بیمارستان مراجعه کرده اند و در بین آنان، 6 زن و 4 مرد بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)