چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۴

اسدی در نامه ای به تاج خواستار اجرای احکام انضباطی شد

به گزارش ورزش 11، و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی در نامه ای به رئیس سازمان لیگ خواستار اجرای احکام انضباطی بدهی های باشگاه ها شد. در متن نامه اسدی به تاج آمده است: با توجه به برگزاری نشست های مشترک با جنابعالی و رئیس کمیته انضباطی در خصوص دریافت مطالبات و بدهی های باشگاه های مختلف به فدراسیون فوتبال به پیوست آرای صادر شده توسط کمیته انضباطی به حضورتان ارسال می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)